Bursem16 Merhaba maddi olarak imkanım olmasına rağmen ben devleti tercih ettim, doğum yaptım ve hastaneden mutlu ayrıldım. Bence devlet-özel değilde doktor önemli. Ben denemek için farklı devlet hastanelerinde ,7-8 farklı doktora muayene oldum.Birisi içime çok sinince özeli bıraktım.Bin şükür ki Allahım yanıltmamış gayet güzel bir süreç oldu.