Mucizemibekliyorum41 Hanımlar internette araştırdım ilk 3 ay kullanmayın diyor fakat doktorum kullan demişti 1 kutu kulladim. Internette bebegin damak ayrılığı dudak ayrılığı olur diyolar doğru mu?
tugcesakzci Mucizemibekliyorum41 biraz ağır bir ilaç. Doktorum bana prilama ek olarak verdi. Çok kötü olduğum zamanlar kullandım. Bebeğinde bir problem olmadı sapasağlam doğdu
pamukpamukoldum Mucizemibekliyorum41 zofer istedim bende doktordan gecen hafta O cok ağır bebeğe zarar verir dedi Bebeğe bişe olmasın diyosan dayanacaksın Prilam verdi🤷♀️ Kullananlar var onlar bizi anlamadım bende
Limonlukekkk Mucizemibekliyorum41 bende aşırı kusuyorum bulantım çok zoferi benım doktorum da vermıyor ama kullanan biçok gebe de var prilam ve prizin fayda etmiyor metpamid kullandım oda 5 gunden fazla kullanılmıyormuş napcam bende bilmiyorum aslında çok susuyorum içimde yangın var ama su içince bile kusuyorum
SedaTemel Mucizemibekliyorum41 ben 35.haftamdayım hala zofer kullanıyorum yorumları okuyorum bazen denk geliyorum zararlı vs. Diye doktoruma sordum bu hafta hayır kullan hiç bir problem yok dedi, ama doktorun ne derse onu yap tabi ki ben 3. Ayımdan beri sürekli her sabah içiyorum hiç de bir şey olmadı
Mucizemibekliyorum41 Limonlukekkk Ben zafer içince biraz duzelmistim sonra eşim almaya gitti fakat ben o ara araştırayım Bi şu ilacı dedim çok farklı şeylerle karşılaştım.Pazartesi doktor muayenem var bakalım başka vericek mi 😏
SedaTemel Mucizemibekliyorum41 o olmasaydı ben 8ayda kim bilir kaç kilo verirdim yemek yiyebilme sebebim vallahi :))