Bacakogluigdem umay_merve07 ben acil sezaryan oldum ona ragmen sadece doğru pozisyonda durman önemli onuda seni yönlendiriyorlar zaten korkulucak hüçç bişey yok ☺️😍
Busra61CN umay_merve07 hiç acı yok his etmiyosun ki iğneyi ameliyat mis gibi geçiyor korkma ben cekiştirme hariç hiç bişi farketmedim 😀
Kdjhjhhj umay_merve07 bende korkmuştum o zaman ama hiç korkulucak gibi değildi acimiyor hiç kendinizi rahat birakin gerisi kendiliğinden oluyor zaten
umay_merve07 Bacakogluigdem Allah Razı Olsun ya sizden ilk gebeliğimde genel bayıldım inanın ki kalp msj bile yapmış olabilirler uyanamıyormuşum nefesiz falan kalmışım bu sefer bunu denemek istiyorum ama bilmiyorum 😭😭😭😭
Bacakogluigdem umay_merve07 hiççç korkma ben mesela sezaryandan çok korkuyordum ama şimdi diyorum ki iyi ki sezaryan olmuşum bu kadarmıydı diyorum çok şükğr Rabbim sanada en az benim ki kadar acısız kolay doğumlar nasip etsin ☺️😍
Ozgeybs umay_merve07 damar yolunun açılması daha çok canımı acitmisti 😂 onların dediği gibi durursan kendini sikmazsan problem yaşamazsın ben bu muymus demiştim iki saniye bile sürmedi. Ameliyatta da sonrasında da dikiş vs ağrısı acısı hissetmedim
Ebru-29 umay_merve07 hiç acı vermiyor doktor bitti demeden ben anlamadım bile kıl gibi bir şey. Damar yolu açılan iğnelerden degil
Birikrabirsusam Bacakogluigdem bende sezeryan olucam ne kadar çok korktugumu anlatamam sizin yazdıklarınızla çok rahatladım inşallah benim doğumum da böyle kolay olur
umay_merve07 Bacakogluigdem Allah Razı Olsun Canım bak sana güveniyorm acı yok değil mi ben acırsa o masada kalırım