Kubra-nur5 tek kişilik servis odalarından mı bahsediyorsunuz sancı odasından mı? Sancı odasıysa eğer hep tek kişilik zaten artık şehir hastanelerinde. Ama yatış yapacağınız odayı diyorsanız yine tek kişilik var ama şansınıza denk gelirse veriyorlar 3 ayrıcaklıklı ve öncelikli grup oluyor onlardan boş kalırsa veriyorlar tek kişilikleri, ücret ödeyerek tutamıyorsunuz