Sevil1996 Bir ay önce 75 ti iki hafta önce 90 dün verdim 100 moralimi çok bozdu ne yapmak lazım?? 19+1 haftalığım
skrbsrl Sevil1996 açlık düşmesi daha zor oluyor, bence dahiliyeye git ve düzenli yürüyüşe başla derim doktorun engel görmüyorsa.
Sevil1996 skrbsrl yürüyüşe başlicam ekmek yemiyorum zaten sanırım muz yediğim için günde iki tane birde çikolata doktoru dün sorun değil dedi sonuca dahiliye doktoru ama ben beğenmedim