ayanarta1 Hep bugüne kadar duyduklarım 12 haftadan önce olmus. 12 haftadan sonra kalp durması yaşayan varmi
sehrengiz_8 ayanarta1 belli olmaz canım kimsenin gebeliği kimseye benzemediği için bu tür olumsuz şeyleri düşünerek hareket etme ya da araştırma
Toprak-Elif ayanarta1 benimde 2 adet var. 16+2 ’de kalbi durdu. 11+4 ' de kalbi durdu. Gebeliğin her anı tehlikeli ve farklı. Ama illaki birsey olacak düşüncesiyle de yaşanmıyor.. Kendinize pozitif şeyler yükleyin. Sağlıkla gelsinler inşallah.
ayanarta1 sehrengiz_8 ben kalp durması çok duyuyorum da kendimde yaşadım zaten daha önce çokta üzülüyorm toplumda çok artan bir sıkıntı hep aklıma takılıyor
sehrengiz_8 ayanarta1 canım benim de çok sağlıksız gebeliklerim oldu kadın doğuma ne zaman gitsem o o sen ne yaptın öyle diyorlar 7-8 defa sağlıksız gebeliğim 2 de kürtajım oldu bazı şeyleri kafaya takmamak hep olumlu düşünmek gerekli. Bu sağlıksız gebeliklerimin içinde bir tane oğlum şimdi de kızıma hamileyim. Bu gebeliğimde riskli geçiyor ama umursamamak kafaya takmamak en güzeli
Nur7536 ayanarta1 önce suni sancı verdiler Altan ve dilden normal doğum gibi oldu bebeği düşürdüm daha sonra kürtaja aldılar içimde kan pıhtısı mı ne kalmıştı sağlıksız gebelik dendi doktorum sağlıklı olsa düşmezdi dedi patolojiden de birşey çıkmadı
Nur7536 ayanarta1 amin canım sen hamile misn böyle şeyler düşünme eğer öyleyse herkes aynı şeyi yaşıyacak diye birşey yok
ayanarta1 Nur7536 ben 7 ay önce kalp durmasından kürtaj oldum çok üzüldüm şimdide üç aylık hamileyim kanama alanı vardı zaten öyle korktum şimdi o iyi dedi doktor ama yine de kötüler aklıma geliyor 😔
ayanarta1 Ervan öyle tabi ama ben her kritik dönemi atlattığımda içim rahat ediyor sonra yine endişe yaşıyorum 😔 8 geçene kadar dedim o geçti sonra 12 dedim o geçti şimdide 16 bı olsaydı diyorum Rabbim sağ salim nasip etsin