Herkese merhaba bugün 34+5 haftalık olduk Salı günü gibi göbeğim aşağı indi bu hafta normal mi ? Birde çok hafif adet sancısı başlangıcı gibi olabiliyor kasıklarım ve belimde belirtiler için erken mi yoksa erken doğum ihtimalim var mıdır sizlerin tecrübelerini dinlemek istiyorum ❤️