Merhaba Eskişehir şehir hastanesinde doğum yapan var mı tecrübelerinizi söyler misiniz? Özeldeki fiyatlar çok uçtuğu için şehir hastanesini araştırmak istedim. devlet hastanesinde hamileliğimin ilk zamanları berbat bi deneyim yaşadığım için orda kan bile vermiyorum ama şehir hastanesini merak ediyorum ayrıca doğum ücreti var mı oranın (birinin yorumunda ücrete denk gelmiştim) bilenler bilgilendirirse sevinirim ☺️