emineerden doğumdan önce lansinoh kullanmaya başlamıştım ama buna rağmen göğüslerim çatladı. Özellikle göğüs uçları içeride olanlar kesinlikle kalkan alsın. Benim bir göğsüm öyleydi ve en çok o yara oldu çünkü bebek çektikçe ya da ağzına vermeye çalıştıkça tahriş oldu. Sonrasında göğüs kalkanı ve garmastan pomad aldım ikisi birden iyileştirdi. Şimdi oğlum 47 günlük, ne ped, ne kalkan, ne krem hiçbirşey kullanmıyorum, yara da olmuyor. Silverette işe yarıyor mu bilemem, ama çok pahalı ; kalkanlarla geçmezse alın diyebilirim. Göğüs pedini de sadece uçları belli olmasın diye kullanıyorum