ysysys merhaba, 1 haftadır bende de vardı 17 haftaligim.
Doktora gittim.3 nedeni olur dedi.
1- Enfeksiyon
2- rahim büyümesi
3- yorgunluk
Bendeki rahim büyümesi ve yorgunluktan oluyor diye karar verdik çünkü kan ve idrar testi temiz çıktı. Bir şey olmasa bile ihmal etme git Bi doktoruna görün.