Rabrabrab1 kullandım seni korkutmak için söylemiyorum ama aşırı ağrı yapıyor doğum sancısı gibi o hap 13 haftalık bebgimi düşürdü hemde tüm halinde çok etkilendim bebeğimi öyle görünce bence kullanma direk kürtaj ol en azından görmezsin daha az üzülürsün ben gördüm çok kötü oldum