momy94 Hamile olduğuma emin’im ama kan testine gitmek için ne zaman niyet etsem gidemiyorum evde yaptıgım markası belli olmayan test sonucu hep silik çift çizgiydi hatta bozulmuş mu diye suya tuttum onda gayet net tek çizgi verdi dün bi test aldım adını hatırlamıyorum 5tl tek çizgi çıktı adetim geçeli 7gün falan oluyor her koku geliyo burnuma devamlı ağlamak istiyorum. bu uygulamayı indirdim bu uygulamaya göre son adet tarihimden hesap edersem bugün 4haftalık gebeyim sonucu verdi bende gebe olduğuma emin’im ama niye tek çizgi çıktı 😓
Semencivraci momy94 25 liraya erken gebelik sonucu veren testler var ondan neden almiyormiyorsun. Test alirken sana orda bilgi vermediler mi ? Başka tesler hakkinda
Ozge1008 momy94 çift çizgi çok koyu olmasına rağmen sizin kadar emin değildim. Gidip kan tahlili yaptırdım hatta sonucu doktora gösterdim öyle emin oldum. Hamileyim diye kendinizi şartlayıp değilseniz büyük hüsrana uğrarsınız. Rabbim gönlünüze göre versin🤲🏻
Gzmsnl Ben bebeğimi öğrendiğimde 5.haftadaydı. Öncesinde tabikide idrar testi yaptım 1-2 kez silik çift çizgi çıktı sonrasında kan testi yaptırdım negatif çıktı 2 hafta önce artık inanılmaz kasık ağrılarım ve göğüslerimde acı vardı. Ertesi gün test yaptım hamile olduğumu öğrendim. Silik çıkıosa 1 hafta daha bekle derim. Sonrasında test yap tekrardan hamile olabilirsin ama şuan değerlerinde yükselme yavaş oluodur.