rabiksu06 Gulsedaa1 bende sizle aynı gün aynı haftadayım benimde ağrılarım var normal diye düşünüyorum fazla oturduğumda oluyor özellikle bebek büyüdüğü için kemiklere baskı oluyor sanırım doktora soracağım bugün 🙃
balbadem1 Gulsedaa1 doktoruma bugüne kadar sorduğum tüm ağrılar normal diyordu eğer dinlenmekle geçmiyorsa sizi uyutmayacak kadar acılıysa ozaman gelin bana demişti hiç bir zaman da gitmedim çünkü hep geçti sizinki de bu şekilde geçiyorsa endişe etmeyin
akduman09 Bende 19+4 üm kasığımda kramp tarzı ağrıyla uyandım bazen gaz sancısıyla da karıştırıyorum uyuyamadım hala stres de cabası
zehraks akduman09 canım eğer uyutmuyorsa doktoruna danış ama normal de olabilir stres yapma kendini sakinleştir her şey iyidir inşallah