Ozlemsvr ben yine de adete göre gidicm ki hangisini baz alıcaz ki simdi ya benim gebelik riskliydi igne ilac arada yatarak bu haftaya kadar geldik ultrasonda 30 haftalik önde olmasi iyi ama hep diyordum 30 a gelsem de sükür geldim sayilir allaha sükür bakalim durabildigi kadar dursun bebis