Senoss5334 Merhaba kızlar 18 haftalık hamileyim, 1 haftadır aşırı kabızlık ve şişkinlik var dubhalac şurup vermişti doktorum 3 gündür içiyorum ama fayda etmiyor. Kayısı komp. Falan içtim ama yok. Birde il dişindaymm.. Acaba lagman alsam bir sakıncası olur mu?
Calasun Senoss5334 zorlama ıkınma hemoroit başladımı işte o zaman çok zor oluyor biz iki günde bir mecbur lavman yapıyoruz, zararı yok dedi doktorum çünki onun dışında hiçbir çözüm işe yaramadı🤭çok geçmiş olsun
Gulsen1989 Senoss5334 sabah aç karnına 4 5 tane kayısı ye arkasından soğuk ya da sıcak su iç gün içinde armut ya da elma ye ve suyu da zorla da olsa içmeye çalış ben düzenli kabız olan biriyim 😂
hncrAyseNur Bende sürekli var çok zor bir durum 😔 kuru incir yemeyi deneyin onunda baya faydası var belki Sizede etkili olur aç karnına yiyin ılık su için üzerine çok geçmiş olsun 💐
Aytana Calasun bende zorlanınca lavman uyguladım doktorumdan da izin aldım . En son fitil verdi bana çok iyi geldi fitil çok rahatlattı.
Calasun Aytana fitil bana ilk paket iyi geldi sonra oda işe yaramadı inşallah sende öyle devam eder🙏🏻