Glshst Kızlar merhaba 3 düşük yaptım sebepsiz Ankara’da gidip tedaviden memnun kalan gebeler var mı detaylı kontrol yapıp süreçte yardımcı olabilecek
Aysennnnnn Glshst Ben tüp bebek doktoruna gidiyorum Memoriale. Aygül hanım var iyi bir doktor. Benim de 4 düşüğüm var.
Yusufayazin__annesi Glshst Hacettepe gittim canım Zübeyde hanım bana hiç bir zaman normal gebe kalamayacağımı söylediler çok şükür hacettepede femarayla gebe kaldım 2 ayında şuan 4 yaşında oğlum geçende 1 düşük yaşadım femarayla
Deletedmom_88 Glshst Prof. Dr. Ahmet Erdem 🙏🏻 üniversite dönemimde kist tedavim için gidiyordum, şimdi gebelik takibimi yapıyoruz. Tavsiye ediyorum kesinlikle.
Aysennnnnn Glshst Ben rahim filmini 3 sene önce çektirdim, bir sorun çıkmamıştı. Benim tedavim uzun sürdü bazı başka problemlerden dolayı. Yumurta rezervimin düşük olması nedenlerden biri. Transfer için bekliyorum şimdi.
Melk_plt00 Yusufayazin__annesi hangi doktor femrea verdi acaba hangisinde devam ettiniz bende gidicem de hacetepeye doktor seçmiyorum Gebe kalmak istiyorum
maman-es Henüz gitmedim ama Gazi’de Prof. Dr. Deniz Karçaaltıncaba adını çok duyuyorum. Gebelik oluşursa ona gitmek istiyorum