Susamtohumu2 Kızlar 2 gündür baş ağrım var az önce yatarken midem bulunmaya başladı geçenlerde bikere tansiyonum 15 e çıkmıştı ama evde tansiyon aleti yok ben nasıl anlicam tansiyonum çıktı mı düştü mü ?
_yeni1tazeanne_ Susamtohumu2 Tansiyon çıktığında ense kısmı çok ağrıyor diye biliyorum limonlu çay için dengeler tansiyonunuzu inşaallah
EceNaz26 Susamtohumu2 tansiyon çıktığı zaman ensede yanma tarzı bir ağrı oluyor. Düştüğünde genelde baş dönmesi görmede bulanıklık ama bunlar herkeste aynı olmayabilir. Çıktığında limonlu su, düştüğünden tuzlu bir şeyler yemek rahatlatır
Susamtohumu2 _yeni1tazeanne_ kafamın üstü ağrıyor çıktı mı indi mi anlayamıyorum ki yanlış bişeyde yapmak istemiyorum nabızdan falan anlayamazmıyım acaba
Susamtohumu2 EceNaz26 yani ne olduğunu bilmiyorum şimdi düştüyse eğer limonlu su içsem bişey olur mu acaba
_yeni1tazeanne_ Susamtohumu2 tnsiyonuz çıkmış olabilir biran önce kendinize tansiyon aleti alın yüksek tansiyon tehlikeli heleki gebelikte direk limon yiyin dengeleyecektir ya da internettten araştırın tansiyonu ne dengeler diye yanlış bişey dw tavsiye etmek istemiyorum babamın yüksek tansiyonu olduğu için hep limon yer dengelesin diye o yüzden böyle bi tavsiyede bulundum Aşlah şifanızı versin
Susamtohumu2 _yeni1tazeanne_ çok teşekkür ederim evet limon düşürüyor diye biliyorum ama belkide düşmüştür bilemiyorum ki ölmeden bişey yapamıyorum komşumda var ama gece gece rahatsız etmek istemiyorum
Susamtohumu2 _yeni1tazeanne_ benimde annemde var hiper o yüzden birazda korktum ama yanlış bişeyde yapmak istemiyorum
_yeni1tazeanne_ Susamtohumu2 Gebeyseniz dikkt etmeniz lazım eğer numarası varsa mesaj atın kalktığında görürse verir belki benimde sınırda ve bizde de genetik hipertansiyon 🤦🏻♀️tuzu azaltmaya çalışıyorum ama olmuyor çok severim tuzuda ama bendw alacağım en kısa zamanda her eve şart
_yeni1tazeanne_ Susamtohumu2 doktorunuza söyledinizmi 15 e çıktığını çünkü ben 14 ü bikere görmeme rağmen doktorum kardiyolojiye gönderdi cor aspirin vericem dedi ama ben gitmedim ikinci doktorum gerek duymadı sınırda sadece dikkat et tuzu azaltman yeterli şimdilik dedi
Susamtohumu2 _yeni1tazeanne_ yazdım canım küçük bebeği var belki uyanır görür diye yazdım evet kesinlikle her eve şart hatta oynadıkça hemen yarın alıcam bitane