ellerım çok kötü.37.haftam bitti artık dayanılacak gıbı değil.devlet hastanesine fizk tedaviye gttm dogumdan sonra gecer dedi hiç birsey önermiyorum dedi .özelde dunya para masaj atel herseyi denedim fazla kilomda yok sodada içiyorum yardım edin yasayan varmı 🙁