Mutlubiranne Merhabalaaar. Sana öncelikle, bebişini saglıklı bir sekilde kucağına almanı diliyorum canım beniiim.🙏🏾
Ben de 9 haftalıgım ve ilk gebeliğim.. Hiç bulantım olmadı. Ama çok çabuk yoruluyorum. Ve zaman zaman mayışıp koltuk da uyuya kalıyorum. Kendimi fazla yormamaya özen gosteriyorum, bol bol dinleniyorum.
Sebze ve meyve oldukca fazla tuketiyorum. Ha yogurdu da unutmayayım eklemeyi. :-))
Bir de gun de bir fincan kahve. Şöyle orta şekerli. 😋🙄☕️
Her gun, gun de bir defa FOLIC asit alıyorum.
Doktorum her sey guzel gidiyor diyor sorunsuz olarak.. Bakalım bu şekil de ilerliyoruz.