Yeniannis-s Arkadaşlar 38+3 üm ve bebek sanki aşağıdan hareket ediyor özellikle ellerininle baskı yapıyor aşağıya sanki değişik bir şey olanlar var mı sanki çıkıcakta çok küçük bir şey engel