Kubrafe ayyy sorunuzun cevabını bende merak ediyorum temmuzda doğum yapacağım bana da al stokla diyorlar hangi bezi almalıyım ne kadar almam lazım hep kafam karışık durumda. Primada şuan e be-bek de indirim var alsam mı dedim, güzel lakin fiyat çoşmuş durumda… Kararsızım stok yapıp da sonrasında pişik olursa ne olacak o kadar stok birde bu durum var