Hastaneye gittiniz mi?
Ben evde beklemeyi tercih edenleri anlayamıyorum. 🤷🏼♀️
Su gelişinden sonra enfeksiyon riski ortaya çıkıyor. Neden hastanede gözetim altında olmak istemiyorsunuz ki? Olası risklere karşı kendinizi de bebeğinizi de koruyun lütfen.