sinemo6 sezaryen oldum ben zorunlu sezaryen. Ama ilk yürüyüşten sonra hep kalkıp kendim yürüdüm bebeğime kendim baktım. Ağrı illaki oluyor ameliyat sonuçta ama ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk toparlıyorsun 3. Gün eve geldiğimde evdeki her işimi de kendim yaptım ben mesela kimseden destek almadım, ağrılarım da azalmıştı. Doktorun hangi doğum şeklini uygun görürse, sen hangisinde kendini iyi hissedeceksen onu yapmalısın bence . Önemli olan senin isteğin ve bebeğin sağlığı