Hilalozkan_94 35+1olduk ama geceleri inanılmaz kasılmalar yaşıyorum yaşayan var mı sağlık ocağındaki ebe magnezyum kullanmalısın bence dedi🤦ama biz progesteron kullanıyoruz hala 🤦
Ayseumut Hilalozkan_94 34+0 ım dün doktorum kontrolde magnezyumu bırakmamı soyledı o kasılmalar olacakmıskı bebek dogum kanalına ınsın yoksa bacak bel ağrıma magnezyum ıyı geliyordu ıcmeyınce ağrı başladı tekrar ama dayanıcam mecbur