akdogann Kızlar iyi geceler 35 haftalık olduk bebeğimin hıçkırıklarını kasıklarımda hissediyorum ayrıca göğsümün altında ara ara şişkinlik oluyor sanki ayağıyla ittiriyormuş gibi sivriliyor orası sizce bebek dönmüş müdür var mı benim gibi olan 🤩
Aysnr11 akdogann Been 🙋🏻♀️ sanırım ayakları göğüsümün tam altında o kadar sert itiyor ki canım yanıyor bazen 😂 geçen hafta gittiğimizde baş aşağı pozisyondaydı kaburgalarıma vurup duruyor ve hıçkırıklar vajinamın içinden geliyor sanki 🤗
akdogann Aysnr11 kaç haftalıksınız benimde kontrolüm Salı günü dönüp dönmediğini öğrenicem ama salıya kadar merak ediyorum işte😅😅
Aysnr11 akdogann 32 olduk 😄 Benim de tekrar salı günü randevum var artık nst olacak iki haftada bir. Şuan tam doğum pozisyonunda doktor doğuma kadar daha çok dönebileceğini söyledi. Ama eminim ayakları göğüsümün altında 🤗
akdogann Aysnr11 maşallah sağlıcakla kucağınıza alın inşallah bende en son 32.haftada kontrole gitmiştim doktorum normalde artık 2 haftada bir gelmen gerek ama bir aksilik yok 3 hafta sonra görüşelim demişti bakalım bizde Salı günü ilk nstmize de giricez hayırlısıyla 😅🥰
akdogann Derinnmom maşallah sağlıcakla gelsinler benimki de kız hatta bazen sorguluyorum kıza göre sanki fazla mı güçlü diye baya sağlam ittiriyor hanımefendi 😅😅
Aysnr11 akdogann Biz de artık 2 hafta da bir gideceğiz ben biraz riskli gruba giriyorum kan pıhtılaşmam var o yüzden elimden gelse her haftaa giderim 🥹🥹