aryadeniz25 Arkadaşlar Ovulasyon testime bakar mısınız. İlk defa kullanıyorum ve bugün yeni başladım. Bundan sonraki süreçte nasıl ilerlemem gerek hafif silik bir çizgi çıktı koyu çizginin yanında adetim de dün bitmişti. Testi de saat 22:00 da yaptım
Kafi aryadeniz25 henüz yumurtlama olmamış canım eğer çalışan birisi değilsen gece gec saatte değil de gün içinde yap derim saat 4 5 gibi testi yapmadan 2 saat önce yemeği içmeyi bırak Bi iki saat içinde idrarın gelirse yap çünkü beklemiş idrarla olmuyor bu test yani 2 saat önce yemeği kestin bir saat sonra idrarın geldi yap ikinci de testi yapmaya çalış