MehtapGkmn ayy darısı başımıza bende doğurmak istiyorum ama daha çok var 😂
Rozalii-67 Öyle 😁
br2023 ne güzel 🌺
Rozalii-67 ay keşke ama kız çocukları genelde babacı oluyor bu da bir gerçek 😅
ilaxidexi deme öyle kalbim durucak ilk bebegim bu 😂
Rozalii-67 ay benim de ilk bebişim, sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💕🎀
Rozalii-67 Aminn aminn inşallah 🤲🌸
Demet-Eser 😂😂 benimki niye böyle bilmiyorum valla
ilaxidexi aminnn çok güzel bir duygu 💞