Yorgunanneee21 Nbnbn ilk hamileliğimde 5 Ay sol kasık ağrısı çektim bazen o kadar ağrım oluyodu ki ağlıyodum sonra geçti doktor hep normal dedi
mavikelebek54 Nbnbn bende 5+2 yim ara ara kasıklarıma ağrı giriyor çok kısa ama normalmiş öyle diyor herkes
tugcesakzci Gozdeeuslu1 ne alaka erkek annelerinden ağrı olmuyor mu 😂 brn de ağrıdan kıvranıyodum bebeğim erkek yani. Herşeyi cinsiyete bağlayıp insanları umutlandırmayın boş boş. Sanki bana doktorsunuz da telapatiyle ultrason çektiniz hemen
Gozdeeuslu1 Nbnbn hem kızım hem oğlum var bilmiyorum ama kızda hep bunları yaşadım oğlumda ağrı oldu ama kıza göre daha azdı kızımda tüm gün uyurdum oğlumda uyumadım bilmiyorum ama bende bu yöntemle tahmini tutturmuştum ama herkesin farklı oluyor tabi
Gozdeeuslu1 tugcesakzci bir çok tahmin yöntemleri var biliyorsunuz ki yaşamış biri olarak düşüncemi paylaştım adı üstünde tahmin bu neden bu kadar sizi rahatsız etti ?