Kahramankentli Benim ayak tabanımda da var 3-4 tane nasırlaşmış bi doku siğilmiş öyle dediler bunun kremi falan var mı bende bilmiyorum inan bekleyin burda
beybim0 Kahramankentli evet bende de öyle Nasır şeklinde duoderm diye solüsyon iyi geliyormuş öne gibi bişey