XBirmelekannesiii Kızlar bu haftadayım bebeğim kilosu yerinde haftasiyla uyumlu sizce egsersizlere başlamalı mıyım yani kanala yönlendirmelimiyim
Byzaaks Bende 35+2 yim ama bu kontrolde sadece nts çekildi bebeğe ultrason da bakışmadı kilosu ne kadar olmuştur acaba sizinki ne kadar
XBirmelekannesiii Byzaaks en son 33 de gitmiştim 2300 civarıydı kontorlum salı günü ama bebeğim haftasiyla uyumlu
Pamuk7 Benim bebis 35 haftalik ve 3300gr olmasi gerektiginden daha fazla böyle giderse bana normal dogum yapamazsiniz dedi doktor.. 38 de suni verelim dedi bilmiyorum karsr veremiyorum🤷🏻♀️