sinemo6 bekletmeyip atmak isterseniz atabilirsiniz çöp poşetleri harcanmıyor çünkü çöpün içinde kesme yeri var yani mesela bir tane bez attınız ordan kesip atıyorsunuz çöpte kalan poşeti bağlıyorsunuz ve kullan maya devam ediyorsunuz poşet boşuna harcanmıyor. Benim ikizlerim var mesela hergün atamazsam da iki günde bir atıyorum baya bi doluyor ama koku yok bazen de 2 3 tane oluyor dışarı çıkıyorsam atıyorum anlatabildim mi bilmiyorum kısaca poşeti pahalı ama normal çöp poşeti gibi düşünmeyin istediğiniz yerden kesip istediğiniz kadar Kullanabiliyorsunuz