FundaMustafa öyle bişi yok hastane sisteme ne girdi tanın ne önemli olan o , yani hayati risk boyutu kırmızı alan hastası olman gerek sonrası yoğun bakımlık zaten… sırf ambulansla gittin diye yok öyle bedava … yani bilinci kapalı bi trafik kazası ,kalp kirizi gibi vakaları götürür özel en yakınsa .. doğum da takipli olduğu yere değiş en yakın devlet olan kadın doğuma götürür özel tercihi ise kendi gidebilir.