Cansu_Aslan01 valla cnm benim 4 hamileliğim aklıma geldikçe sürdüm bazen günlerce sürmedim bir tane bile çatlak yok ama yengem doğurdu herşeyi kullandı ona rağmen karnı çok yırtıldı bence bu tamamen kişinin vücuduyla alakalı ama bence en iyisi doğal zeytinyağı