ela1906 ben yaptım çok ılgılıydı herşey doktorum olsun hemşireler olsun oda olsun çok rahat ve çok güzeldi yasadıgım tek sıkıntı sezeryan oldum sütüm gelmediği halde benı zorladılar bebegı emzırmem için fakat sütüm gelmediği için bebegım 3 gün aç kaldı eğer bana ızın verselerdı ben mama verıcektım sütüm gelene kadar 8 gün açık küvezde yattı sarılıktan dolayı yanı tavsiyem bebegınızı kendınız besleyın kımseyı dınlemeyın ıkıncı doğumumda orda olcak tecrübeliyim artık rahat rahat beslerım kızımı😍🥰