Bsraacelik Delidolu bugün ben de 36. Haftama girdim 😊 dün gece ilk defa ayaklarım ödemden dolayı şişti artık ağırlaşıyorum yormaya başladı 16sında kontrolüm var doktorum sezeryan günü verecek heyecanlıyım
Rahimedrsr 36+4, haftasonu doğuma alacaklar çok ağrım var alt karında, plesenta previa’dan dolayı 37 38de almaları gerekiyormuş ve korkmaya başladım. 3.200 kiloda şuan, ilk kızım 3.800 kiloyla 41 haftada doğmuştu şimdi erkek ve erken doğacak
Bsraacelik Delidolu bana epidural yapmak istediğini söyledi doktorum ben ilkini genel olmuştum o yüzden panik oldum biraz sizin nasıl olacak