Hanımlar Merhaba ben dün hastaneye gittim kontrolüm vardı oradan nst’ye yönlendirdi de doktor nst’de Sancılarım çıkmış serum takıldı bir daha nnst’e bakalım dedi yine gönderdi 2 defa ikincisinde de yine sancı çıktı bu sefer çatı muayenesi yapıldı açıklığım Yok 1-2 saat bekle tekrardan nst’ye gir dedi üçüncüsünde de nst girdim Onda da sancı çıktı yine çatı muayenesi yaptı yine açıklık yok yatışını yapalım dedi Biz seni böyle gönderemeyiz istersen imzanı verip çıkabilirsin Ben de imzamı verdim çıkışımı yaptım Ondan bir gün önce adet ağrısı gibi sancım vardı hastaneye gittim hastaneden geldiğim günde yine aynı şekilde belden giren kasıklara doğru ağrılarım oluyor çok fazla değil ama çok hafif de değil Bu bir sancı mı acaba suyum gelmedi hiçbir belirti yok