busraltin ben beğeniyorum google yorumlarından okuyup ilk haftamda gitmiştim🥰 Özellikle özcan hocayı çok beğeniyorum çok güzel ilgileniyor. Ve bir ara miyase gizem bayraktara almıştım o gün yoktu yerine başka bir doktor vardı kilolu ve erkek bir hoca da aşırı beğenmiştim ama ismini bilmediğim için randevu alamadım🥲