Aytlkya ben 33+2deyim 7 sene önce tüp mide ameliyatı olmuştum. Doktorum bunu öğrendiğinde ameliyatı yapam doktorundan normal doğum için onay al demişti, çünkü doğum esnasında karna ve mideye baskı uyguluyoruz bu bir problem yaratabilir demişti. Tüp mide doktorum onay verdi problem olmaz dedi. Ama benim de mideden yana çok zorlu geçiyor hamileliğim bu hafta oldu bulantım hala kesilmedi mide yanması da cabası tabi.