Bende 3 sene önce aynı ameliyatı oldum dikişli olarak.. şuanda öyle bahsettiğiniz gibi ağrı yok ama arada çok hafif oluyo gibi artık ondan mı yoksa oturuşumdan mı bilmiyorum. Bende 11 haftaligim henüz. Hafifte olsa ağrı oldugunda oturma pozisyonumu değiştiriyorum inşallah sıkıntı yaşamayız 🙏🏻