Esra_Omer_21 OguzMoms bi kaç takım kıyafet bide kapı süsü felan yaptırıcam ikincide erkek olunca ıvır zıvır herşey var ☺️
OguzMoms Esra_Omer_21 Benimde ilk çocuğum erkek buda erkek olsaydı sadece hastane için bikac takim kıyafet alcaktim ama kızım oluyo mecbur herşeyi baştan aldık 🙂
Esra_Omer_21 Serendipity16 eşime kıyamıyorum yoksa bende bırakmazdım hemen başlamak için heyecanlıyım. Sağlıkla kucagınıza alın koly doğum olsun inş🥰
Serendipity16 Esra_Omer_21 bi anda almak maddi olarak daha çok zorlar ama biz 12. Haftadan beri yavaş yavaş aldık hep hayırlısıyla gelsin hepsi 🤲🏻
Esra_Omer_21 Safie2020 oğlunu yanına al öyle çekil biz geçen öyle yaptık☺️göbüşümü severken resimlerimz oldu☺️
Birmeftuunn miranatlas vajinanin kenarları sızlıyor arada agri giriyor sağ tarafıma ama çok şükür biraz hafifledi gibi bebek büyüdükçe heralde normal hastaneye gitsemmi gitmesemmi kararsız kaldım bendee
Rubiss Burcugokhan006 büyük parçalar bitmiş gerisi zaten istemsizce alınıyor 😀😀bizimde 2 günümüz kaldı nasipse 27. Hafta olmamıza
Zeynooooooo Esra_Omer_21 26+2olduk oğlumla dediyinizlerden bitek bel agrisi var oda aşiri deyil mide yanmadi henuz yok🫠
Esra_Omer_21 Zeynooooooo inş hiç olmaz canım mide yanması çok kötü oluyo yediklerinden insan lezzet alamıyor
Ssshhrr Esra_Omer_21 heyecan varda günler hiç geçmiyor gibi siz dede öylemi 😅 dolabı ve kıyafetlerinin geneli alındı eksikleri bitmiyor bebişlerin
Esra_Omer_21 Serendipity16 az önce tendyoldan baktım bi iki bişey😊ama bizimkilerin kafası toplu almaya daha çok yatıyo ö yüzden bişey diyemiyorum mecbur bekliyorum
Anoniiim mysa26 kramp için Kızılay (Erzincan) maden suyu çok iyi geliyor canım. Günde 1 kez içmende bir sorun yok. Doktorum da bana kramp için bu tavsiyede bulundu