gokay34 mom60 4 sene önce almıştım model ismini hatırlamıyorum 2 oğluma da kullandım 2 kademeli 6 aydan sonra tutunup kalktığı için alt kademeye almıştık baya sağlam iyi hala duruyor dezavantajı sallayarak uyutmaya karşı değilseniz malesef sallanmıyor