Kızlar benim göğüslerim büyüktü zaten 85 falan takıyordum bekarkende öyle kücük göğüslü değildim ama o zaman bile bana büyük geliyorlardı düşünün. hamileliğimden beri de daha da büyüdü ve sarkmaya gidiyor zaten göğüslerim aşırı yumuşaktır ama bu durum moralimi bozmaya başladı zaten sırtımı ağrıtıyor büyük olduğu için o görüntüyü de sevmiyorum.. sorum şu acaba emzirirken yavaş yavaş söner mi göğüslerim yoksa bu haliyle kalır mı gerçi herkesin vucudu farklı tabi ama hiç böyle bi durum yaşayan oldu mu??