Kızlar prodector marka erken gebelik testi hiç kuruma çizgisi cikarmiuor diyorlardı bende çok kullandım hiç cikarmamisti ama bugün sabah hayali bı çizgi çıktı 20 dakka civarı beklemiş idrarla yapmak zorunda kaldım oğlum ağladı onu sallayim.derken idrar bekledi birde testi yapacakken tekrar ağladı testi idrarda çok tutamadım c çizgisi bile bu yüzden geç oluştu sonra t yazan yerin altında hayali 3 4 dakkada bişey vardı 20 dakkaya kuruyunca daha belli oldu ama resimde belli olmuyor bir türlü kısacası prodector marka kullanıp kuruma çizgisi gören varmı???