AygyulSina Kizlar dogumu kolaylastoricak seyler biliyormusunuz? Iste yapıla bilicek seyler az kaldi 37+2 olduk artik ve yavastan baslamak lazim. Ahududu yapragi cayini icmeye basladim. Haftaya perine masajina baslicam. Yuruyus basamak in cik onlari biliyorum. Sıcak suyada basladim ama sık degi tabi hos bi defa yaptimda. Okunucak dua var mi dogum sirasinda bilen varsa soyleye bilir mi? Hurma ne zaman yemege baslamaliyim? Baska neler var?
Dyg34 AygyulSina allah sağ salim kavusmayı nasip etsin canım da bu söylediklerini doktorun onayı dahilinde yapıyorsun degilmi 37 haftalıksın doktoruna danışmadan merdiven yuruyus hariç digerlerini sormanı tavsiye ederim çaymış suya oturmakmış vs
Fbd AygyulSina inşirah süresi Doğumu kolaylaştırıyormuş diye biliyorum birde meşhur hurma yemeni tavsiye ederim
Nursen21 AygyulSina arkadaşım Doğum anında bi Esma-ül-Hüsna var onu oku demişti ama şimdi hangisi olduğunu hatırlamıyorum tlf kırılmış yoksa arar sorardım senin için Orada yazdıklarından öte benimde bi bilgim yok
AygyulSina Dyg34 cayi sicak suyu doktorlar ebeler öneriyor zaten. Cayda abartmadan iciliyor gunde bir bardak
AygyulSina Fbd UlkerSD Mavisilegamzeli Nursen21 Mrvkrgl06 a-a-my-h_dmr Cok cok teşekkür ederim hepinize ❤
Mavisilegamzeli Doğum anında Yunus duası okumanın doğumu çok kolaylaştırdığını duydum okuyan birinden.
a-a-my-h_dmr AygyulSina şu duayı da bol bol okuyun kızlar hadisi şerif Allahümme la sehle illa ma cealtehü sehle Ve ente tecalül hazne iza şi'te sehle Allahım senin kolay kıldığından başka kolay yoktur Ve Sen dilersen zoru kolay kılarsın.🌼
Dyg34 AygyulSina bende bir kaç gün önce çay grip için kiraz çayı içtim hastanelik oldum da doktor danışmadan birşey içme dedi ondan söyledim 😒
AygyulSina Dyg34 yok her cayi icmiyorum zaten bi papatya cayi bide ahududu yapragi cayi. Bitki caylarinin zararli oldugunu biliyorum. Papatya cayini zaten doktoruma sormustum ahududu yapragi cayini ise dogum icin zaten oneriliyor
reinamm AygyulSina perine masajına 35-36 nca haftalarda başlanıyor. 37 haftayı geçmisiiniz yani başlayın hemen. Haftada 3 kere yapın. Anca esner
AygyulSina reinamm 36 haftadan sonra baslandigini biliyorum hergunde yapililabilir kurstaki ebe anlatmisti ama 36 hafta cokda parlak gecmedi benim icin masaj dusunucek halim yoktu
Yarenelibol reinamm bnm doktor daha erken yapma sadece bol bol yürü dedi 😂 neden acaba haftaya basla dedi 36+0
BrcnBlgn AygyulSina Cnm hirma yemeye basla dogum esnasnda meyrem suresini oku Alahin izniyle bi sancida gelir bebisin