10+6 oldum bugün 12. Haftada doktora gideceğim hemen hemen 1 ay olacak doktora gitmedim 20 sinde randevum var bebeğim nasıl acaba iyi midir diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Birşeyde hissedemediğim için tedirgin oluyorum bazen. Mide ekşimesi ve iştahsızlığım var bu belirtilere bakılırsa iyidir herhalde benim gibi pinpirikli anne adaylarını bekliyorum 😂