Kızlar 35+4 üm şuan pazartesi günü kontrole gittim sancı çıktı ama açıklık yok zamanı geldi doğursan da sıkıntı olmaz bebeğin kilosu zaten ilerde dedi kilosu 3.100 civarı. Egzersizlere başladım şimdi de ince ince kasıklarıma ağrı giriyor adet sancısı gibi sabah da kramp girmişti hafif akıntı var ama nişan,su gelmesi vs yaşamadım ne zaman doğururum acaba çok zorlanıyorum artıkkkk 🥺🥺🥺🥺❤️❤️❤️❤️