korkmazbeste çok normal daha şuan 3,4 hafta civarı bebiş çok küçük olduğu ve bazı hastanelerinde ultrason cihazı çokta iyi olmadığından da kaynaklı olarak göremeyebilirsin 5 hafta civarında keseyi görür 6,7 hafta civarı da kalp atışını duyarsın merak etme bende geçtim o yollardan çok iyi anlıyorum seni 🥰boşuna kendine dert edindiğinde kalıyorsun sonra