mervepsai canımsın aynı şeyleri bende hissetim.4. Haftamızda bebişimizi öğrendik.5. Haftada kesemizi gördük.Dün yani 6+4 de bebişimizin kendimi ve kalp atışlarını duyduk.Bende aynı senin gibi o düşünceler içindeydim ama dua et hep🙏Allahım hepimizin yavrularına sağlık versin 🙏