Deryarr Kızlar cok kotuyum kolumun agrısından duramıyorum bugün oldum ilk dozu bu agrı nasıl diner ağlıyorrum resmen agrısından
Leylayz Deryarr ilk kızımda olmuştum bu ağrıyı bilirim bir kolum ile diğer kolumu taşıyordum çok kötü bir ağrı buz kompresi iyi geliyor diyorlar bu gebeliğimde yapmadım aşı
busraali22-08 Deryarr ama diğer gebeliklerde sürekli maruz kalırsınız ihmal etmeyin bence ben yaptım kurtuldum doğum sonrası ignem kaldı sizde düşünün bence
Asya20203 Deryarr Deryarr ben de ilk gebeligimde hiç ağrı olmadi ama bu ikinci gebelikte yaptım ve iki gece kol ağrısından uyuyamadım ama sonra geçti
Deryarr Leylayz benimde ilk gebeligimde yaptım hic agrı olmadı ama bu ikinci gebeligim maf eti beni keske yapmasaydım dıyorum
MorKelebek54 Deryarr buz kompleksi yapabilirsin bana agrirsa buz koy dediler ama buz ile kolunu temas ettirme bi tulbet ile sario koyabilirsin
Hilallf Kuzenim oldu 3 gün eklem ağrısı ateş sıtma ölüyordu ağrıdan ben oldum bende hiçhirşey olmadı kolumu oynamatım o gün üstüne yatmadıö giç bişeyim olmadı çok şükür