Anneler merhaba 35+5teyim sabah uyandığımda bir şeyim yoktu ama 2 saat önce birden bire ayaklarım ve bacaklarım şişti çizgi film karakteri gibiyim şuan ağri yok ama bacaklarım çok sertleşti birden bire oldu 1 saat içinde sizce normal mi sizde de oldu mu?